Mijn eerste reis - Reisverslagen van Lisse van Vliet - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Lisse van Vliet - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Al langere tijd heb ik met het idee gezeten een lange reis in mijn eentje te maken, na het halen van mijn vwo heb ik besloten een jaartje na te denken over mijn studie en een lange reis te maken. Het plan was naar Thailand, India en evt Cambodja en Laos te gaan, maar nadat ik 2 maanden geleden mijn achillespees heb gescheurd en een visum voor india toch wat lastiger te krijgen was dan verwacht, is het alleen India geworden. Goede keus naar mijn mening, beter een land goed bereizen dan allerlei plaatsen half zien, maar die mening is subjectief. Dus 6 maanden India it is, en ik ben benieuwd wat ik allemaal mee ga maken. Veel leesplezier!

Recente Reisverslagen:

20 Juli 2013

Everything is possible!

12 Juli 2013

Facinerend Ladakh.

01 Juli 2013

I'm on a boat

18 Juni 2013

Niks doen kan ook in India

07 Juni 2013

Ontsnappen in Dev Bhoomi
Lisse

Actief sinds 02 Feb. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 24584

Voorgaande reizen:

04 Juli 2014 - 01 Augustus 2014

Russia a.k.a. Solo-reis 2

01 Februari 2013 - 20 Juli 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: